Comisiones Obreras del País Valenciano | 3 mayo 2024.

"Un punt i seguit per a avançar en un model laboral del segle XXI"

CCOO PV ha començat avui a Elx la campanya informativa per a explicar el contingut de la reforma laboral als treballadors i a les treballadores de les comarques de Vinalopó i Baix Segura. Una norma que millora les condicions de treball, recupera drets i estableix mecanismes de flexibilitat per a evitar acomiadaments.

11/02/2022.
    Assemblea en la UMH d'Elx.

CCOO Vinalopó-Baix Segura ha acollit avui la primera de les assemblees informatives que durà a terme el sindicat per a explicar els principals elements de la reforma laboral, "una reforma important, un punt i seguit per a avançar en un model laboral del segle XXI".

En l'acte, que s'ha celebrat en la Universitat Miguel Hernández d'Elx, han intervingut el secretari d'Acció Sindical de CCOO Vinalopó-Baix Segura, Iván Campello; el secretari d'Acció Sindical de CCOO PV, Jaume Mayor i la secretària de CCOO Vinalopó-Baix Segura, Carmen Palomar.

El sindicat ha destacat que, segons les últimes dades de l'atur del mesos de gener, la contractació fixa ha augmentat d'un 11 % a un 18,63 % a les comarques de Vinalopó i Baix Segura. "És el principi d'un canvi de tendència favorable, aquesta vegada sí, per a treballadors i treballadores". CCOO PV durà a terme un seguiment de la contractació en les empreses a través dels seus representants.

Aquesta assemblea forma part d'una campanya més àmplia per a explicar en les empreses i al conjunt de la ciutadania que ara sí, guanyem drets.